sorrrryy.....<3

tjena alla söta bloggläsare!:),idag har jag varit i skolan,det var ganska kul:D,första lektionen var matte:(,och sen slöjd,sen så skulle vi äte,sen så skulle vi åka pulka,och då var man tvungen att ha hjälm,men jag ville inte ha de!!,aassoo det var faktiskt skit gubbit och jag vågade ändå inte åka:D,så lixxom?hahaha,aja men lixxom sen så gick jag hem<3,vi slutade 2,men iaf,när jag kom hem så gjorde jag rostade mackor:P,sen så satt jag mig vid tv:en ,Datan!,,FÖRLÅT FÖR EN SKIT DÅLIG UPPDATERING!,hade glömmt bort bloggen helt assooww!!<3,pussokram  Ebba

Kommentarer
Postat av: anonym , (:

Snälla Ebba wannabe? -.-

Ta vafan inte sånna bilder! Du skämmer ut dig ju!

2010-01-20 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0