skit trött!

heejsan alla glada<3,igår så hade vi match!,vi vann ju! som jag berättade ,men iaf sen så hade telge match så jag och min kusin och hennes kille och sen min kusins kille milan syster anna var där och tittade:),,telge mötte 08stock-holm!<3,och dom vann:p,de var bra!!!!,men sen så sjussade (stavning),min kusin elin hem mej!,och sen när jag kom hem så var pappa sjuk ,alltså han hade bihålsinflammasktion,så han sov i sin säng:),så jag och min lillasyster åkte hem till elin och sov där!!,min mamma skulle  ju på tjejmiddag  så om vi skulle ha varit hemma så skulle de bli jobbigt för pappa!!:D,men sen när vi kom hem till elin så satt jag mej framför tv:en med datorn:P,och sen blev klockan 8 och då tittade vi på robinson, sen klockan 12 sov jag för att jag var helt slut!,men sen vaknade jag klockan halv 10 :p,så jag gick upp och åt frulle ,sen så gick jag till soffan och där ser jag min mamma ligga och sova:),hahahha så ni vet  är elins mamma e syster med min mamma!!....jag fick värsta shoken!!<3,aja sen så skulle milan asso elins kille hem så jag följde med honom i bilen !,han var så snäll att släppa av mig vid täljehallen,så jag tränade lite:),sen så såg jag meldina och bella där så jag va med dom!<3,sen så kom Julia och Moa dit typ klockan halv 3.sen skulle meldina och bella hem klockan halv 4,men sen så vid klockan 5 typ så åkte Moa och Julia hem,så jag var där en stund till efter dom åkte hem,dom stängde hallen klockan 7 så jag var där till klockan 7:),hahah de var skita roligt!!<3(LLL.ja........sen så gick jag till sjukhuset för pappa jobbade där:d,och så var vi där en timme till,sen så åkte vi hem klockan kvart över 8,så jag kom hem klockan halv 9,sen så duschade jag och åt mat,sen så tittade jag i min loggbok somjag skriver ner alla läxor i .så står de att vi har engelska glosor tills imorn!! och jg bah shiitt omg!!,jag fick panik och ringde soffan !,hon sa alla! de var bara åtta iförsig.sen tränade jag en gång sen andra gången kunde jag dom!!<3.sen på tisdag har vi tabelltest på 2-5-10-3-4:ans tabell ganska enkla iaf 2-5-10:ans!!nu ligger jag i sängen och ska snart sova!!,det här var min dag!!,många speciella kramar ////////////////////////Ebba<33

Kommentarer
Postat av: evelina

Sv; hihi, naw, tycker du? :) tack :D

2010-01-26 @ 12:46:13
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0