ida sover här inatt(L)

heeejsan bloggen.igår var jag och min lillasyster Tilde,och min mamma jenny, och Ida <333, på sydpoolen,min mamma var tvungen att sitta på kanten och kolla på för att hon e förkyld:(,krya på dej mamma!!,men iaf jag och ida,min lillasyster badade:P,jag hoppade från 5:an (hihih).sen så åt vi där.sen så åkte vi hem och då skulle igentligen ida färga håret men hon skulle göra det idag ist.på morgonen,och om ni undrar vrf jag skriver att lixxom ida ska sova här inatt för hon ska de:P,och det hära inlägget skriver jag klockan typ 5 minuter efter 12,så de e ju en ny dag ,men så ni vet så var det igentligen i går hon sov här eftersom klockan e 5 minuter över12......,men iaf jag och ida sitter nu i sängen och tittar på Bert:P(hahahah skit roligt),vi garvar ihjäl oss:P,p.s idag har jag och ida jobabt på våran HEADER!!.så den kommer upp imorn,och jag och ida har tagit skitmånga kort från våran underbara dag:),hihi sen så badade jag och ida i mitt bubbelbadkar i typ 2 timmar:p,vi skvätte skumm på varrandra<33,de var roligt;P,vi har verkligen tagit jätte fina kort men kameran har laddat ur och min pappa har slarvat bort laddaren till kameran:(,och jag blev skita sur på honom!!,men imorn ska  han leta efter den och då ska jag och ida ladda upp bilder:P  P.S JAG FÅR INTE HA BILDDAGBOKEN LÄNGRE FÖR MINA FÖRELDRAR:(,DOM VAR INNE OCH KOLLADE PÅ MIN BILDDAGBOK FÖR ATT DOM SKULLE SE ATT JAG INTE BRÅKADE ELR SKREV NÅGRA FULA ORD ,ELR ATT NÅGON VAR DUMM MOT MEJ,:(,OCH DET HADE HÄNT PÅ MIN BILDDAGBOK:(,SÅ NU FÅR JAG INTE HA DEN LÄNGRE:(,MEN JAG FÅR HA FACEBOOK ,BLOGG.SE:)
men nu ska jag och Ida forsätta oh titta på film och ha de jätte mysigt<33,ni får hare så bra men jag kommer ha det mkt bättre med min underbara idawalther:P,aja pussokram ..Ebba..<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0