hemma..

kom nyss hem från grannen, vi har ätit filipinskmat där, det är skit gott, men iaf, så kollade vi på scary movie 1, det där om scream, scream är imorgon , varnar er, jag tycker den är läskig, kollade på den förra året, fattade inte att det var den förns nu, men iaf, jag hatar den filmen, så himla läskig, men iaf, jag tycker vad jag tycker.
idag har jag vart i pulckapacken med emma och lovisa, det var skojj tills dom tvinga mig att åka på guppet, snacka om att man landar på svanskotan och har haft ont hela dagen bara för det, sen när vi åkt lite gick vi hem till mig, vi satt vid datan, eller rättare sakt, dom , jag läste tidningen och var lite social :p , ses senare!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: anonym , (:

Skit på dej (aaa'

2010-01-20 @ 15:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0