Grattis Linnea!!:D

heejsan bloggen:),idag har de varit skola ,buu på de!:),första lektionen var svenska.Sen andra var musik<33,skit kul!,satt typ och sjöng hela lektionen som man ska göra:),men iaf slutade vi klockan 12 de gör vi varje fredag:).Jag gick ut och se om pappa var utanför skolan för han skulle hämta mej!<33,då kom han och då åkte jag hem.Sen hemma gjorde jag iordning mig för jag skulle till stan!!<33.Pappa skjussade upp mej till stan och där mötte jag mamma!,vi gick på ¨in&finn¨och köpte  en present till Linnea!<3,sen så var vi lite överallt:),men sen så åkte jag hem!<3.och gjorde ordning mig inför Linneas tjejmiddag;P,de var kul!<3,hon fyller 11 år grattis Linnea min lilla skitunge:)......Nu e klockan halv 12 :),asso på natten:),det hära har jag gjort idag pözzpözz//Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0