Dagen idag & vad som händer imorn....

heej,idag har jag varit i skolan,de var inte kul,för tisdagar e den värsta skoldagen!!,vi hade SO och Matte idag:D,och jag gillar inte de(:,och vi fick nån fisk som inte var god:(,var så hungrig så jag förväntade mej en god mat......<3,sen när jag kom hem så satt jag mej vid datorn,och var inne på fb och youtube,imorn ska våran klass och 3 5:ans klass till Norrtunabacken och åka pulka!<3,och min pappa ska följa med...,det blir väl skoj hoppas jag,:P,sen så ska soffan följa med mej hem<3,vi ska väl sitta vid datorn träna på glosor:/,
pusspuss Ebba

Kommentarer
Postat av: anonym , (:

Vill ni ha många komentarer?:P

Det kan jag fixa:D



Noot -.-

Asså! Ebba wannabe fjortis :)

Hur många har egentligen sagt att du ska sluta vara en sån wannabe och bara vara dig själv istället? -.-

Sjukt dålig du är vafan?

2010-01-20 @ 15:38:19
Postat av: amanda

finaste flickan :)

förlåt för allt jag skrev oh så! :(

2010-01-22 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0