skönt att vinna mot fuskarna!

hejsan .Idag har jag spelat match som ni vet:P,vi vann med 33-11.Det var skönt att vinna!<3,sen så stannade jag kvar för mitt lag ¨rams 97:or¨spelade klockan 2 !dom mötte sharks!,dom fuskar som ¨pip¨som ni vet!,men men vi vann mot dom med ett poäng!,och jag fick vara med och spela med 97:orna!.jag gjorde ett mål:),men om jag inte skull eha gjort de målet skulle vi förlora!<33.
Nu sitter jag hemma och tittar på basket på TV!<3.King möter Gothia!,dom ligger under:(Snart kommer sofia hit!Hon ska sova hos mig:),vi ska bada snart.Eller när hon kommer ska vi bada:),och vi ska äta TACOS!!,skit gott!<33(L).byebye. p.s vet inte om IDA HAR glömt bloggen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0