Sjuk......Vet inte om ida har glömmt bloggen.

chiiaao!,idag vaknade jag och hade ont i halsen.Så jag gick inte till skolan. Jag var hemma och rita,kolla på film och var inne på datorn:)Klockan 8:a hade vi basket träning!jag kunde ju inte vara med:/
men jag var där endå .Fast jag tränade inte utan jag satt med Emma på bänken och tittade
på:DSen så åkte hämtade pappa upp mig,Fanny och Emma .Pappa skjutsade hem Emma för hon missade
BUSSEN HAHAHAH:*typiskt Emma asso.HAHA men iaf,jag kom hem typ klockan halv 9 för vi skjutsade
hem FAnny oxå!,och jag missade typ halva programmet av FAMILJENANNORLUNDA:(
Det e skita bra!<3.imorgon har vi prov i SO:(,men de kommer nog gå ganska bra för
jag ahr ju pluggat som bara den.Vi har prov på Norrlandskartan !Asso vi ska sätta ut sjöar,vattendrag,berg,städer och landskap:P.På onsdag ska jag klippa mig med sofia tror jag!,vi ska åka till s-tälje med buss efter skolan.
Jag har typ inte klippt mig på ett halv år:o,men sofia ska bara följa med och ta kort ,om min frisör har tid ska Sofia oxå klippa sig:P,vi ska klippa oss lugg isf!,hoppas de blir fint!.Lägger ut en bild på mig och Sofia om
Sofia ska klippa sig§.Nu ligger jag i min säng och håller på med datorn:P,ni får ha de så bra.Många pusssar från Ebba
P.S jag i sängen:P
I
I
V


Jag innan basket tränignen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0